روتر هواوی AX6 با وای‌فای ۶ پلاس و سرعت ۷۲۰۰ مگابیت بر ثانیه معرفی شد

هواوی در کنفرانس بهار خود از روتر جدید وای‌فای ۶ پلاس خود موسوم به AX6 رسماً رونمایی کرد.

روتر هواوی AX6 رسماً معرفی شد. این مودم از استاندارد وای‌فای ۶ پلاس دوباند، سرعت ۷۲۰۰ مگابیت‌برثانیه و هشت تقویت‌کننده‌ی سیگنال بهره می‌برد و می‌تواند مشکلات مربوط به سرعت پایداری شبکه را رفع کند.

به گزارش هواوی‌سنترال، روتر وای‌فای ۶ پلاس جدید هواوی با پشتیبانی از سرعت ۷۲۰۰ مگابیت‌‌برثانیه، دانلود فیلم‌های با کیفیت بالا یا فایل‌های حجیم را آسان‌تر می‌کند و علاوه‌براین با استفاده از این مودم می‌توان پخش زنده‌ی 4K روان‌تری را تجربه کرد. علاوه‌براین AX6 از فناوری مبتنی‌بر هوش مصنوعی ضد پارازیت بهره می‌برد که می‌تواند به‌طور هوشمند از تداخل شبکه‌ی وای‌فای جلوگیری کرده و سرعت پایداری را در کل محیط خانه ارائه دهد.

علاوه‌براین می‌توانید با ویژگی‌های تعاملی هارمونی اواس، دستگاه‌های اینترنتی هواوی را به‌راحتی با عملیات کشیدن و رها کردن (Drag And Drop) مدیریت کنید. فناوری هواوی Game Turbo 2.0 نیز بازی‌های محبوب موبایلی را به‌طور هوشمند شناسایی کرده و نرخ تأخیر را هنگام اجرای این بازی‌ها تا ۲۰ درصد کاهش می‌دهد. درواقع این فناوری تجربه‌ای اجرای روان‌تر بازی‌ها را فراهم می‌کند.

 

همچنین می‌توان از قابلیت مدیریت زمان و مدیریت رفتار تعبیه‌شده در این روتر برای مراقبت کودکان در محیط اینترنت بهره برد. کاربران همچنین می‌توانند وب‌سایت‌های موردنظر را روی این روتر مسدود و به‌طور مؤثر از اعتیاد کودکان به اینترنت جلوگیری کنند. شما می‌توانید با برنامه‌ی Smart Life هواوی به‌راحتی وضعیت شبکه‌ی کل خانواده را بررسی کرده و مشکلات احتمالی را فقط با چند ضربه شناسایی و برطرف کنید.

 

مطالعه بیشتر

 

جهت به اشتراک گذاری این مطلب روی رسانه مورد نظر کلیک کنید.

ارتباط با ما

جهت خرید آنتی ویروس و ضد باج افزار و مشاهده محصولات ما اینجا کلیک کنید.

آنتی ویروس و ضد باج افزار

کاوش پردازش کارگزار فناوری اطلاعات

جشنواره فروش سرور HP

جهت دریافت اطلاعیه جشنواره پیش رو فرم رو برو را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

سیستم باتری مانیتورینگ آرکا

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

لینک دانلود

جهت نمایش لینک های دانلود اطلاعات زیر را تکمیل نمایید.